Position Overview
Hva er det egentlig å si om vann? Mye, håper vi.
- Vann og avløp, Bærum kommune
- (i ny fane)- Om stillingen
Du er kanskje som alle andre, en som tar rent vann for gitt. Vannet bare er der, i springen, hver bidige dag. Men det er jo på ingen måte tilfeldig at det er der. Det kommer ikke dit av seg selv, men faktisk takket være innsatsen til alle oss som jobber med vann og avløp rundt om i Norge. I Bærum kommune er det vi som har dette ansvaret. Det er vi stolt av, og det ønsker vi å kommunisere.
Vi vil syns, og gjerne skinne litt for den jobben vi gjør, og vi har behov for å snakke mer med innbyggerne våre. Vi vil informere om små prosjekter, og skape forståelse for store prosjekter vi jobber med - eksempelvis det nye vannverket og høydebassenget vi bygger, som berører mange. Vi vil informere om at vann er en ressurs som må forvaltes riktig; at man ikke kan vanne hagen hver dag under tørre somre, og vil gi kunnskap videre om hvordan vi hver og én må tilpasse oss klimaendrin...