Position Overview
**Vi er DIO**:
Det nye regjeringskvartalet er i ferd med å reise seg og vil åpne for nye arbeidsformer, muligheter og utfordringer. Anledningen for å ta i bruk ny teknologi vil være stor i de nye byggene, og DIO skal utvikle departementenes nye digitale plattform med forsterket sikkerhet og større teknologisk mulighetsrom.
Vår ambisjon? Å utløse kraften i fellesskapet.
Med et stort og kompetent tverrfaglig miljø, trenger vi flere dyktige kollegaer som kan hjelpe oss med å skape løsninger som virkelig betyr noe for samfunnet. Vil du være med på å styrke Norges demokratiske institusjoner gjennom teknologi?
Januar 2025 ble vi departementenes digitaliseringsorganisasjon - DIO. Med et stort og kompetent tverrfaglig miljø, trenger vi flere dyktige kollegaer som kan hjelpe oss å skape løsninger som virkelig betyr noe for samfunnet.
Vil du være med?
**Hva blir dine oppgaver?**:
Samhandlingsløsninger og informasjonsforvaltning har aldri vært mer sentralt enn nå, og våre bru...