Flexible Work, Better Balance
Der findes mange radiografstillinger.
De fleste tilbyder spændende opgaver, moderne udstyr og gode udviklingsmuligheder.
Det gør vi også.
Men det, vores medarbejdere oftest fremhæver, når vi spørger dem, hvorfor de bliver hos os, er noget andet:
Kollegaerne. Fællesskabet. Hjælpsomheden. Humoren.
Hos Røntgen og Skanning på Regionshospitalet Horsens tror vi på, at høj faglighed og et godt arbejdsmiljø går hånd i hånd. Derfor søger vi nu radiografer, som har lyst til at blive en del af et stærkt arbejdsfællesskab, hvor vi løfter i flok og passer på hinanden – også når der er travlt.
Hvad møder dig hos os?
Du bliver en del af en afdeling med cirka 70 medarbejdere bestående af radiografer, røntgensygeplejersker, SSA, sekretærer og radiologer i en skøn blanding af aldre.
Vi er et uddannelsessted for radiografstuderende, SAK studerende og uddannelseslæger.
Regionshospitalet Horsens er et akuthospital. Vores afdeling er dø...